fin-xyliacertabs-vitamina-c-pret-prospect-finclub

fin Xyliacertabs 210 tbl – vitamina C, coacăze negre si xilitol

101,00 lei

produse bioajuta la repararea dintilor, oaselor si cartilajelor deteriorate;

produse biocombate radicalii liberi, datorita proprietatii antioxidante;

produse bioare efect detoxifiant, eliminand toxinele care imbolnavesc organismul;

produse bioprevine bolile cardiovasculare (infarct, ateroscleroza etc.);

Descriere produs

Xyliacertabs conţine vitamina C obţinută din cireașa tropicală acerola şi din coacăze negre, este îndulcit cu xilitol. Este foarte gustos şi îndrăgit de generaţia tânără şi mai în vârstă.

Vitamina C contribuie la formarea de colagen pentru funcţionarea normală a oaselor, cartilajelor, dinţilor, gingiilor, pielii şi vaselor de sânge. Ea are un efect pozitiv asupra imunităţii organismului, contribuind la activitatea sistemul nervos. Contribuie la protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ, este util în lupta cu oboseala, creşte absorbţia de fier. Este util pentru întărirea organismului.

Coacăze negre (Ribes nigrum) ajută la eliminarea apei şi controlează greutatea corporală, au grijă de muşchi şi de articulaţii, acţionează ca un antioxidant, contribuie la reîmprospătarea organismului.

Xilitol este un îndulcitor natural, obţinut din scoarţa de mesteacăn, este potrivit şi pentru diabetici.

fin-xyliacertabs-vitamina-c-pret-prospect-finclub

fin Xyliacertabs – Vitamina C, coacăze negre si xilitol

 

Compoziţie: Conţinut 1 tabletă: xilitol 475,5 mg (îndulcitor), pulbere din cireașa acerola 240 mg, pulbere din coacăz negru 23 mg, aroma identică naturală de zmeură.
Conţinutul de substanţe active: Conţinut de substanţe active în 5 tablete: vitamina C 300 mg.
Ambalaj: 210 tablete
Doza recomandată: 5 tablete împărţite în cursul zilei, se lasă dizolvate în gură.
Instrucţiuni de utilizare: Suplimentul alimentar nu este recomandat copiilor până la vârsta de 3 ani. Consumul excesiv de xilitol poate să aibă efecte laxative. Suplimentul alimentar nu trebuie să înlocuiască un regim alimentar variat. A se păstra la temperaturi sub 25°C. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. A nu se depăși doza zilnică recomandată.
Producător: Hankintatukku Oy, Lehtolankatu 18, FI 03600 Karkkila, Finland

Vitamina C, cunoscuta si sub numele de acid ascorbic, este unul dintre nutrientii pe care corpul nu ii absoarbe sau stocheaza la fel pe alte vitamine sau minerale, de aceea, este important ca doza zilnica necesara sa fie completata zilnic prin alimente, suplimente si alte surse.

Rolul vitaminei C in organism – fin Xyliacertabs

Dincolo de efectul imunostimulator puternic pe care il are (esential in combaterea infectiilor si alergiilor), acidul ascorbic joaca mai multe roluri in buna functionare a organismului:

  • ajuta la repararea dintilor, oaselor si cartilajelor deteriorate;
  • grabeste vindecarea si cicatrizarea ranilor, arsurilor sau a altor leziuni;
  • ajuta la absorbtia fierului in organism, prevenind aparitia anemiei;
  • combate radicalii liberi, datorita proprietatii antioxidante;
  • mentine frumusetea, sanatatea si supletea pielii (are proprietati reparatorii asupra celulelor si stimuleaza productia de colagen);
  • previne cancerul;
  • previne afectiunile oculare (degenerare maculara, cataracte etc.);
  • are efect detoxifiant, eliminand toxinele care imbolnavesc organismul;
  • ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange, fiind extrem de utila diabeticilor;
  • regleaza presiunea sangelui la bolnavii de hipertensiune arteriala;
  • previne bolile cardiovasculare (infarct, ateroscleroza etc.);
  • scade riscul de atac vascular cerebral.

Alimente bogate in vitamina C

Alimentatia ramane principala sursa de procurare a dozei optime de vitamina C pentru organism. Fructele, in special citricele (lamai, portocale, mandarine, grepfrut etc.), sunt considerate alimentele cu cea mai crescuta concentratie de acid ascorbic. Exista insa si alte tipuri de alimente bogate in acest nutrient vital pentru organism.

  • ardeii grasi;
  • patrunjelul;
  • conopida;
  • rosiile;
  • cartofii;
  • varza de Bruxelles;
  • legumele verzi (broccoli, spanacul, fasolea, salata verde, stevia, urzicile);
  • fructele continut bogat de vitamina C: rodia, kiwi, fructele de padure, ananasul, catina, mango, pepenele galben, mandarinele, zmeura, avocado, macesele, afinele, rodiile;
  • citricele – portocalele, lamaile, lime, grepfrut, pomelo;